søndag 31. juli 2011

snart mandag igjen!

Nå har jeg akkurat kommet inn døra etter å ha vært på sirkus, var faktisk ganske kult. Men faen så kaldt det var ute. trodde jeg skulle fryse trærne av meg, så tror jeg trenger å kjøpe meg et par varmere sko, coneverse er nok bare forbeholdt 5 grader +.. har forresten endelig begynt å trene igjen. Har ikke trent siden skoleslutt oog det er en stund siden, så var veldig godt å kaste ball igjen å kjenne at man har strekt et par muskler.. litt ironsik -har nemelig begynt med håndball igjen, tok med meg fotballskoene og var veldig forberedt på å spille fotball men her har de ingen fotballag for jenter, fordi "fotball er for gutter"..så kan visst bare sende fotballskoene hjem igjen.Men var superartig å spille igjen, tror det kan bli superbra!

På fredag hadde jeg første handballtrening , var ganske sent ferdig der, så vi gjorde ikke så mye-tok en dusj og så dro jeg og vertssøteren min til en gutt i klassen å så film. På lørdag dro vi en tur til byen sammen med noen jenter i klassen. Gikk litt i butikker og gikk på kafé. Mat er forresten veldig billig her, bestilte en caffe latte og browine og betalte 32 pesos(som tilsvarer ca 42kr). kaka var forresten supersvær! Etterpå gikk vi hjem til en av jentene og bestilte pizza og koset oss! forresten er det ikke noe anderledes når det kommer til slanking og slikt tull her! en morsom scene under spisingen:
Det var oliven på pizzaen og i det vertssøsteren min holdt på å gape over en tugge med oliven på ropte alle sammen "neeeei"..
- herregud du må ikke spise oliven, det er liksom helt sykt mye kalorier i den
- åhh,takk for dere sa ifra, det visste jeg ikke! wow skal aldri mer spise oliven!!!
jeg bare satt å gapte, og vurderte sterkt å spise alle olivene som alle hadde plukket av pizzaen bare på trass, men (u)heldigvis liker jeg ikke oliven...

legger ved noen bilder litt hips om haps;

jeei. skoleuniform- genser som kveler deg, gråe jeans og svarte mokkasiner.

søte Mari


Vertssøteren min og jonny aka mr. monobryn




dette driver forresten Aldana med... jaja  ikke alle kan like ballsporter!



når vi var på sirkus idag.. de kjørte 3stk crossere rundt i den der.var sikker på de skulle kræsje, meen det gjorde de ikke.


ble ganske dårlige bilder siden vi satt attmed noen søyler ..


Nå skal vi spise middag også blir det skole igjen imorgen! Skjønner mer og mer av hva folk sier og lærer meg nye ord hver dag, så det kommer seg med språket, men er ganske kjedelig på skolen i timene siden jeg ikke forstår særlig når lærerne står å prater superfort castallano..

Blir forresten varmere i begynnelsen av September!!!!! YEYY og da kan jeg endelig bruke den superfine kjolenuniformen med matchende strømper, en dag:-)))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar