onsdag 20. juli 2011

Friendsday!

hejhej! dagene går stortsett i ett nå. hver dag har vi  5timer med spanskundervisning.. ganske kjedelig, læreren står bare å preiker om verbtider å sånnt og for min del er det litt vanskelig å førdøye slik kl8 om morgenen uten  kaffe. Kaffen her smaker nemelig grusomt. Tror ikke argentinere drikker så mye kaffe, de drikker mest mate(en slags te, som de tilbereder helt spesielt).Så jeg savner definitivt norsk kaffe.

Kjenner jeg gleder meg voldsomt til å dra til vertsfamilien min nå, begynner å bli gaaanske lei av å måtte bo på verdens minste  rom sammen med tre rotekopper, det ligger klær og sminke overalt på rommet vårt. Det er som å bo sammen med søsteren min x3...Måtte virkelig telle til 10 imorges da di totalt okkuperte badet vårt.. skulle liksom dusje i morges, men badet ble ikke ledig før 5min før vi skulle møte til timen. haha huff





 bildene ble litt hips om haps, men er iallefall div bilder fra sightseeing fra mandag og noen fra tangoundervisningen igår..

Her er hele COINEDgruppa . Eller neste, bare et par tyskegutter som ikke vises, men det gjør absolutt ingenting..
her er forresten min hemmelige venn, Felix.

ahh, det glemte jeg nesten. igår dro vi å fikk basic opplæring i tango! her er vi på vei dit.

David tar et pust i bakken mens alle andre springer rundt som turister å tar bilder av kirken..
her er en av mine hyggelige, men rotete romkamerater!


slik kommer man frem i Cardobas gater! nyeste taximodellen.

slik tilbringer det argentisnske folke fritiden sin.

Finske Anna(?), som skal til samme plass som meg!

svenskene har usedvanlig sær humor

vi har også vært innom et kapell. var ufatelig  fint der. var helt utrolige fine malerier og detaljer i taket.




veldig seriøse spansktimer. som sagt, svenskene har rar humor



lana later som hun gjør noe..



 her er vi da kommet til tangoundervisningen og vi er kjeempegira! wohooo




 Idag var forresten siste dag med spanskundervisning siden vi skal dra til familiene våre imorgen, så idag har vi bare lekt leker osv. I dag er det faktisk "friendsday" her i Argentina, så i den anledning har lederne laget en slags lek, litt sånn som man brukte å leke på barneskolen- hemmelig venn! Så ikveld skal vi avsløre våre hemmelige venn samt ha fremføring av Talentshow. Etter det skal vi visstnok ha party, lurer på hvordan det blir..  men nå er det tid for å møtes, så jeg må løpe!
Hasta luego!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar