søndag 17. juli 2011

hola mis amigos!

heihei.
vell folkens, jeg kom frem, og jeg lever fortsatt! Reisen gikk ganske bra igrunn, en smule ubehagelig å sitte i ett hardt flysete i nesten 14 timer i strekk med en skrikende onge fremfor, men ellers var det greit.. Holdt på å rote meg litt vekk når jeg skulle sjekke inn på flyplassen i Heathrow men etter litt guiding fant jeg frem til ett tog jeg tydeligvis måtte ta over til den andre flyplassen...etter en stund på flyplassen i London møtte jeg de andre som skulle til cordoba på camp. var en del finsker,svensker, noen ifra østerrike.. og noen fra tyskland. det var også andre når vi kom på campen fra forskjellige andre land- supergreie folk!

har det kjempefint på camp, har hatt 5timer med spanskundervisning idag, og skal fortsett å ha det de neste dagene jeg er her. klokken er forressten 5timer tilbake her, så var supertrøtt etter å reise igår, men så fikk vi faktisk ikke lov å legge oss siden klokken bare var 14 da vi kom, så vi måtte vente til klokken var ca 23 før vi endelig fikk lov å sove, kjente jeg ble ganske irritert når jeg ikke fikk lov å sove....

idag har vi ellers også vært på en liten sigthseeing i byen. her er noen bilder fra de to siste dagene:
 to søte tyske jenter, Janne og Marie Christine
 Marie og meg





 en kirke som het cappuccino

 søte danske Tukoma
 los tutors

 sylvia fra sverige
 vi dro i en park å lekte.. haha. her står vi å synger en rar sang en av lederne prøvde å lære oss. uten hell..
 de svenske guttene..
 ballonglek i parken.. de sto ca 50 mennesker rundt om som stoppet opp i parken å så på disse raringene som sprang etter hverandre med ballonger på anklene.
 Svenske Malin, Hannah, Andrea og Canadiske Lana

 noen som hadde et slag show i parken..

3 kommentarer:

  1. Så bra at du har det fint. Håpe du bynn å blogg skikkelig mye, med masse bilda :) savna dæ <3

    SvarSlett
  2. så bra! ska prøv å oppdater regelmæssi så du får føllt mæ ka e jær:-D miss you too<3

    SvarSlett
  3. Haha, ikkje nå sjokk at du vart irritert når du ikkje fækk søv:-D

    SvarSlett