onsdag 10. august 2011

Vinter.. og sol!

her er det vinter.... og for øyeblikket ca 15 grader! faktisk ganske så varmt idag og til fredagen er det meldt opp til 30 grader! på vintern!! På fredagen skal jeg forresten dra til Cordoba sammen med vertsfaren min og Aldana. Aldana skal visst til legen der så da blir det en dagstur dit og tidlig helg. Tenkte jeg skulle gå innom en bokhandel å prøve å finne en engelsk bok. Har nemmelig lest ut alt av lesestoff jeg hadde med meg. har lest pondus og donald-bladene sikker 3 ganger og har lest ut de to enste bøkene jeg tok med meg. Den første leste jeg for øvrig ut på flyturen over hit da...

Har bare 6 fag på skolen men må være på skolen i alle timene selv om jeg ikke deltar i dem, så da blir de mye tid til lesing. leste ut boken jeg fikk hos tante og de denne uken - "åndebrettet"  het den ,av tom egeland. herregud for en spennende bok!Greide så vidt å legge den i fra meg. Hadde bare lyst å lese mer når jeg kom hjem men greide heldigvis å la være slik at jeg hadde noe å lese i idag også..

Men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre imorgen. så om noen har lyst å sende meg en god norsk bok så gjør gjerne det!!

2 kommentarer: